Wyszukiwarka kodów PKD

Wpisz Kod PKD
Wpisz Słowo kluczowe

Kod PKD telemarketing

Dla telemarketing najlepszym kodem PKD według nas będzie kod:
82.20.Z

82.20.Z - Działalność centrów telefonicznych (call center)

Podklasa ta obejmuje działalność centrów telefonicznych (call center):
- obsługujących zgłoszenia przychodzące za pośrednictwem pracowników z serwisu operatorskiego lub przy zastosowaniu automatycznego rozdziału zgłoszeń, zintegrowanych systemów komputerowo-telefonicznych lub interaktywnych systemów głosowych lub podobnych metod do przyjmowania zamówień, dostarczania informacji o produkcie, obsługi klienta lub rozpatrywania skarg;
- prowadzących działalność związaną ze sprzedażą i promocją skierowaną do klienta, z badaniem rynku, marketingiem bezpośrednim, weryfikacją adresów.

Podklasa ta nie obejmuje:
- udzielania informacji przez telefon, sklasyfikowanego w 6399Z.